Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

A feltüntetett ár bruttó vagy nettó ?

Az árak bruttóban értendők, tartalmazzák az ÁFÁ-t. 

Elérhető-e a termék amit rendelni szeretnék ?
A terméklapon az elérhetőség mellet található, hogy az adott termékből mennyi van a raktárkészleten. Ha a vásárolni kívánt termék mennyisége elérhető a készleten, a kiszállítás 1-4 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben nem elérhető a termék kiszállítási ideje eltérő lehet, ebben az esetben, kérem keresse fel az ügyfélszolgálatot a bővebb információért.

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt terméket?
Amennyiben megtalálható a raktáron a megrendelt áru, 1-4 munkanapon kerül kiszállításra. Ha Amennyiben nem elérhető a termék kiszállítási ideje eltérő lehet. 7-60 nap. Ebben az esetben, kérem keresse fel az ügyfélszolgálatot a bővebb információért.

Van lehetőség személyes átvételre is?
Igen, biztosítunk átvételei helyet a vásárlóink részére. 

Jár garancia az megvásárolt árucikkekhez?
Igen a termékeink többsége garanciás. A termékoldalon megtalálható melyik termékhez milyen garanciát tudunk biztosítani. A termékeink nagy részére 1 hónapos garanciát biztosítunk ami benne van az árban. 

Mit lehet tudni a termékekről?
A termékekről általános információkat a terméklapon lehet megtalálni. Bővebb információt az ügyfélszolgálaton tudunk önöknek szolgáltatni.

Van lehetőség előrendelésre?
Természetesen igen. Csupán annyi szükséges le adni az adott rendelést, majd felvenned velünk a kapcsolatot, és megbeszéljük a kiszállítás pontos időpontját.

Hogyan tudom lemondani a rendelést?
Amennyiben rendeltél terméket, de időközben meggondoltad magad és már nem tartasz rá igényt , akkor többféleképpen is eljárhatsz.
-Ameddig nem készítjük össze a rendelésed, addig a weboldalon a saját fiókodban a rendeléseim menüpontban lemondhatod a rendelést (vagy akár telefonon, e-mailben is van erre lehetőség)
-Ha már elindult a rendelésed összeállítása, akkor e-mailben vagy telefonon tudod jelezni az elállási szándékodat az ügyfélszolgálat felé. Ilyenkor a törlésről értesítjük a társosztályunkat/futárszolgálatot, hogy megállítsuk a kiszállítási folyamatot.
-Amennyiben valamilyen oknál fogva nem tudjuk időben feldolgozni a kérést és a kiszállítás mégis elindult, javasoljuk, hogy utasítsd vissza a csomag átvételét.

Ha kérdésed nem szerepel az alábbiak között, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot és készségesen segítünk neked!